Retour à toutes les offres d’emploi

Eeklo - Service Delivery Manager

Description de l’offre d’emploi

Voor een Belgische marktleider met internationale vestigingen zijn we op zoek naar een Service Delivery Manager! Heb je een passie voor IT Support en ben je bovendien een geboren leider? Lees dan snel verder!

Functie

  • Als Service Delivery Manager bestaat je rol vrijwel volledig uit het managementluik. Je draait dus nog maar zelden actief mee op de service desk, maar focust je vrijwel volledig op het coachen, trainen, sturen en begeleiden van het service desk team.
  • Je bewaart een volledig overzicht van de Service Desk, inclusief bij de opstart van andere vestigingen. Hier werk je mee met lopende projecten, gaande van migraties, active directory, Networking, enzovoort.
  • Je analyseert alle problemen die binnenkomen (1st, 2nd en 3rd line) en zoekt naar duurzame oplossingen. Deze communiceer je klaar en duidelijk aan je team.
  • Je volgt de ITIL best practices.

Profiel

  • Je beschikt over een hoger diploma binnen IT, en minstens 5 jaar ervaring binnen IT Support. Bovendien heb je ook een eerste ervaring als manager.
  • Ervaring binnen een (internationale) productieomgeving is zeker nuttig, maar mensen uit IT consultancy zijn zeker ook welkom.
  • Je omschrijft jezelf als iemand die zowel technisch als communicatief sterk is.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands, en goed Engels en Frans.

Aanbod

  • Je komt terecht bij een gerenommeerde speler met een ijzersterke reputatie, binnen een collegiaal en fijn team.
  • Je mag rekenen op een aantrekkelijk salarispakket inclusief een bedrijfswagen en een bonus, alsook de gebruikelijke extralegale voordelen.