Retour à toutes les offres d’emploi

Antwerpen - 1ste line Support Specialist

Description de l’offre d’emploi

Junior Support Engineer

Voor een Europese klant ben ik opzoek naar een Junior Support Engineer. Concreet zal je 1ste en 2de line support aanbieden naar de klanten die gebruik maken van de software die het bedrijf aanbieden. Het gaat over een Europees overkoepelend bedrijf met modulaire software oplossingen.

 

Job inhoud:

  • Support aanbieden naar klanten en partners.
  • Feedback dat je krijgt van klanten/partners terug koppelen naar kwaliteitscontrole om zo samen te werken aan het verbeteren van de producten.
  • Begeleiden van de implementatie, zowel on premise als in de CLOUD.
  • Werken aan de relatie met de klanten.

 

Ervaring:

  • Technische kennis van Microsoft Systems (Ticketing-systeem, Active Directory, …)
  • Probleem oplossend kunnen redeneren. Situaties herkennen, een oplossing aanbieden of deze doorverwijzen naar de juiste persoon.
  • Ervaring als Support Engineer is een voordeel.

Het gaat over een internationaal bedrijf dus 3 talig zijn is een must (Nederlands, Frans en Engels). Zowel het spreken als schrijven is een vereisten.

 

Voordelen:

  • Werken in een modern kantoor gelegen in centrum Antwerpen.
  • Flexibele uren en mogelijkheid tot remote werk.
  • Je komt terecht in een jong dynamisch team met internationale ambitie. Eén van de snelst groeiende software bedrijven in Europa.
  • Extra legale voordelen: GSM abonnement, verzekering, maaltijdcheques, extra vakantiedagen.

 

Interesse in deze vacature als Junior Support Engineer?

Stuur je CV naar svetters@tergos.be, dan plannen we samen een moment in om de job te overlopen.